دستگاه پوز باشگاه مشتریان

ایجاد نظم و امکان برنامه‌ریزی دقیق برای پیشبرد اهداف کسب و کارها بسیار مهم است. باشگاه مشتریان ساز و کاری است که از طریق آن مجموعه‌ای از اطلاعات درباره مشتریان را در اختیار خواهید داشت. با استفاده از این آمارها و ایجاد نظرسنجی‌های دقیق، شما می‌توانید خدمات بهتری ارائه کرده و اعضا را به خریداران دائمی تبدیل کنید. شروع به انجام این کار نیازمند به نصب دستگاه پوز باشگاه مشتریان است. البته دستگاه پوز یا همان دستگاه پیامکی، مزیت‌ها و کاربردهای دیگری نیز دارد.

دستگاه پوز باشگاه مشتریان

دستگاه پوز باشگاه مشتریان چیست؟

با راه‌اندازی و نصب دستگاه پوز باشگاه مشتریان این امکان برای شما ایجاد می‌شود که شماره تماس مشتریان را در همان گام اول جمع آوری کنید. سپس می‌توانید تنظیمات را به گونه‌ای قرار دهید که پیامک خودکار خوش‌آمد گویی و یا هر چیز دیگری برای آن‌ها ارسال شود. از طریق این پیامک‌ها می‌توانیم مشتریان را به حضور در باشگاه تشویق کنید. همچنین امکان دعوت آنها به عضویت در شبکه‌های اجتماعی نیز وجود دارد. امکان ایجاد کیف پول برای مشتریان نیز در این دستگاه وجود دارد. قابلیت‌های دستگاه پوز باشگاه مشتریان عبارت‌اند از:

  • امکان پیاده سازی قوانینی مربوط به باشگاه
  • قابلیت اتصال به سامانه پیامکی و تبدیل این دستگاه به پوز پیامکی
  • اطلاع رسانی تخفیف‌های آنلاین
  • اقساطی و انحصاری و یادآوری آن به مشتریان
  • امکان خرید اقساطی از شبکه‌های بانکی
  • ارسال پیامک‌های انبوه و پیامک‌های مناسبتی
  • جمع آوری اطلاعات مربوط با علایق و سلایق مشتریان
  • اتصال به سوئیچ برای صرفه‌جویی در زمان
  • قابلیت اجرا در تمام باشگاه‌ها

اهمیت دستگاه پوز باشگاه مشتریان

از طریق این دستگاه امکان ایجاد کیف پول برای مشتری وجود دارد. بنابراین شما می‌توانید به جای محاسبه تخفیفات نقدی، از امتیازات کیف پول آن‌ها استفاده کنید. از این طریق امکان بازگشت مشتری نیز به شدت افزایش پیدا می‌کند. زیرا که او هیجان خرج کردن امتیازات کیف پول خود را دارد. از دیگر موارد اهمیت این کیف پول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد پورسانت

راه اندازی دستگاه پوز باشگاه مشتریان به تنهایی کافی نیست. شما باید مزیت‌هایی برای مشتریان ارائه کنید که به خرید بیشتر از شما ترغیب شوند. به عنوان مثال می‌توانید ماهیانه ۵ درصد تخفیف برای بهره‌گیری از خدمات یا محصولات خودتان برای مشتریان در نظر بگیرید.

  • ایجاد سیستم بسته

اگر در جستجوی راه حلی برای متمایز بودن از رقبا هستید، می‌توانید از ایجاد سیستم بسته استفاده کنید. در این شیوه مشتریان فقط با استفاده از یک کارت مخصوص می‌توانند اقدام به ثبت تراکنش‌های ویژه نمایند. این کار احساس اهمیت بسیار زیادی در مشتریان ایجاد می‌کند.

دستگاه پوز برای باشگاه مشتریان

مزایای دستگاه پوز باشگاه مشتریان

یکی از مهم‌‌ترین خواسته‌های اکثر کسب و کارها، بازاریابی با باشگاه مشتریان است. افزایش علاقه‌مندی مشتریان دائمی، به اندازه جذب مشتریان جدید اهمیت دارد. در حالت معمولی دریافت شماره شخصی مشتریان احساس خوبی را در آنها ایجاد نمی‌کند. اما با به کارگیری دستگاه پوز باشگاه مشتریان می‌توانید حس اعتماد و رضایت را در مشتریان ایجاد نمایید. این دستگاه رفتارهای کوتاه و بلند مدت مشتریان را برای شما جمع آوری و دسته‌بندی می‌کند. با به کارگیری این اطلاعات و بهره‌گیری از پیشنهادات رسانه‌ای، کسب و کار شما رو به پیشرفت خواهد بود. دیگر فواید و مزایای دستگاه پوز باشگاه مشتریان عبارت‌اند از:

  • بانک اطلاعاتی دستگاه پیامکی

با مراجعه مشتری به فروشگاه یا باشگاه شما برای ثبت نام، به راحتی می‌توانید اطلاعات او را با استفاده از این دستگاه ثبت کنید. کاربرد چنین مزیتی در همسو شدن رفتارهای شما با نیازهای مشتریان است. دسترسی آسان به مشتریان و عدم برگشت او از خرید از مجموعه شما، از فواید این دستگاه محسوب می‌گردد.د به صورت کلی هدف ایجاد حس اعتماد، رضایت و صمیمیت با مشتریان است.

  • افزایش حضور مشتریان

برای بازگشت مشتریان قدیمی باید اقداماتی را انجام دهید. یکی از موثرترین روش‌ها راه‌اندازی همین دستگاه است که با ارسال پیامک و ارائه تخفیفات ویژه، امکان حضور مجدد او را فراهم می‌کنید. به این صورت تعداد مراجعات مشتریان بر شما افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین ممکن است که آن‌ها مشتریان جدیدی نیز برای شما بیاورند. تخفیفات به پیشنهادات باید متناسب با کسب و کار شما و نیازهای مشتری باشند.

  • دسته‌بندی مشتریان بابه کارگیری دستگاه پوز

اگر مشتریان خودتان را دسته‌بندی نکنید، شاید تخفیفات شما منجر به ضرر شوند. برای مثال مشتریان در سه دسته سودآور، کم سود و بدون سود قرار دهید. هر اندازه که امکانات و تخفیفات بیشتری برای گروه اول در نظر بگیرید، تعداد دفعات مراجعه او نیز بیشتر خواهد شد. البته از سمت دیگر شاید صرف زمان و توجه برای دو گروه بعدی منجر به جلب توجه و در نهایت تبدیل او به مشتری شود.

  • حفظ مشتریان

این دستگاه امکان ارسال پیامک انبوه برای مشتریان جدید و قدیمی را دارد. اگر مدت زمان زیادی از آخرین باری که مشتری دانتان به شما مراجعه کرده می‌گذرد، با استفاده از دستگاه پوز باشگاه مشتریان برای او تخفیفاتی در نظر بگیرید. این‌گونه نام برند شما در ذهن او پررنگ می‌شود.

هزینه خرید دستگاه پوزو باشگاه مشتریان

با توجه به مزایایی که با خرید این دستگاه به دست می‌آورید، هزینه آن مقرون به صرفه است. اما به صورت کلی عوامل موثر در قیمت‌ها عبارت‌اند از:

  • تعداد تراکنش‌ها
  • میزان دسترسی برای درج اطلاعات
  • هزینه کارمزد شبکه سوئیچ
  • نوع دستگاه
  • خدمات ارزش افزوده تخفیفی

دستگاه برای پوز باشگاه مشتریان

همه چیز درباره دستگاه پوز باشگاه مشتریان

دستگاه پوز باشگاه مشتریان خدمات بسیار زیادی را در پیش روی شما قرار می‌دهد. با تهیه و نصب این دستگاه اطلاعات باشگاه مشتریان شما به صورت دسته‌بندی شده در اختیارتان خواهد بود. از این طریق اتخاذ تصمیمات و برنامه‌ریزی و همچنین ثبت اطلاعات مشتریان جدید آسان‌تر است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان، با کارشناسان ما در مجموعه باشگاه مشتریان سامان تماس بگیرید.

سوالات متداول

مزایای راه اندازی دستگاه پوز باشگاه مشتریان چیست؟

دسته‌بندی مشتریان ، حفظ مشتریان ، افزایش حضور مشتریان ، جمع آوری بانک اطلاعاتی.

عوامل موثر در قیمت دستگاه پوز باشگاه مشتریان کدام هستند؟

تعداد تراکنش‌ها ، نوع دستگاه ، خدمات ارزش افزوده ، هزینه‌های کارمزد و میزان دسترسی.

دستگاه پوز باشگاه مشتریان چه قابلیت‌هایی دارد؟

امکان ارسال پیامک‌های انبوه و مناسبتی ، اطلاع رسانی تخفیف‌های آنلاین ، امکان پیاده‌سازی قوانین مشخص ، قابلیت جمع‌اوری اطلاعات مربوط به مشتریان ، اتصال به سوئیچ برای صرفه‌جویی در زمان و قابلیت اجرا در تمام باشگاه‌ها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا