1- برای استفاده از امکانات و خدمات باشگاه مشتریان باید اشتراک نیز تهیه شود و بعد از اتمام اشتراک نیز باید برای استفاده مجدد، اشتراک شارژ شود.
2- کلیه پذیرندگان باشگاه مشتریان سامان موظف هستند پیش از پایان اشتراک خریداری شده خود، نسبت به تمدید اشتراک استفاده از باشگاه مشتریان اقدام نمایند و در صورت عدم تمدید اشتراک هیچ اعتراضی نسبت به قطع سرویس پذیرفته نخواهد بود.
3- تمامی اطلاعات باشگاه مشتریان هر مجموعه همواره در سیستم وجود دارد و کاربران حتی بعد از گذشت چندین ماه با تهیه اشتراک میتوانند مجددا از باشگاه مشتریان خود استفاده کنند.
4- هرگونه امکان و قابلیت مورد نظر مشتری، در سیستم پیاده سازی شده و مشمول هزینه خواهد بود.
5- پشتیبانی نرم افزار باشگاه مشتریان سامان از ساعت 9 صبح الی 18 بوده و از طریق بسترهای ارتباطی مختلف امکان پذیر میباشد اما بررسی و برطرف نمودن مشکلات عنوان شده از جانب پذیرنده ممکن است بین 1 دقیقه تا 72 ساعت نیاز به زمان داشته باشد.
6- محرمانگی اطلاعات پذیرنده و مشتری بصورت کامل به عهده طرف اول قرارداد بوده و صرفا توسط پذیرنده (شخص طرف قرارداد) قابل مشاهده است.
7- هرگونه استفاده از اطلاعات مشتریان از جانب پذیرنده طرف قرارداد که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد، مشمول قوانین تجاوز به حریم خصوصی افراد شده و توسط مراجع قانونی قابل پیگیری خواهد بود و باشگاه مشتریان سامان مسئولیتی در قبال اینگونه از تخلفات نخواهد داشت. همچنین مجموعه سامان میتواند اقدام به جلوگیری از ادامه فعالیت پذیرنده به صورت موقت یا دائم نماید.
8- پذیرندگان باشگاه مشتریان سامان فقط میتوانند از سیستم باشگاه مشتریان در کسب و کارهای قانونی در نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.