بلاگ
    2 هفته پیش

    ویژگی‌های نرم افزار باشگاه مشتریان

    نرم افزار باشگاه مشتریان که یکی از ابزارهای مؤثر برای دستیابی به موفقیت است، باید…
    بلاگ
    2 هفته پیش

    وفاداری مشتری چیست؟

    یکی از کلیدی ترین ویژگی هایی که به رشد یک کسب و کار کمک می‌کند،…
    بلاگ
    3 هفته پیش

    ایده های خلاقانه استفاده از باشگاه مشتریان در آژانس مسافرتی

    بازار امروز گردشگری مملو از فرصت‌هایی برای ایجاد وفاداری و روابط دو طرفه‌ی مشتریان با…
    بلاگ
    3 هفته پیش

    فواید باشگاه مشتریان برای مراکز خرید

    میزان مراجعه مردم به مراکز خرید مهم‌ترین معیار سنجش موفقیت عملکرد آن است. در حقیقت…
    بلاگ
    4 هفته پیش

    فواید باشگاه مشتریان برای باشگاه ها و اماکن ورزشی

    باشگاه‌های مشتریان، ابزاری قدرتمند برای افزایش درآمد کسب و کارهای مربوط به تناسب اندام هستند.…
    بلاگ
    22 اردیبهشت 1403

    باشگاه مشتریان برای آنلاین شاپ ها

    با گسترش شبکه‌های اینترنتی مانند اینستاگرام، مشاغل جدیدی مانند آنلاین شاپ‌ها به وجود آمدند. البته…
    بلاگ
    20 اردیبهشت 1403

    CRM چیست؟ | آشنایی با تعریف و کاربردهای خاص آن

    ‏CRM همان مدیریت ارتباط با مشتریان است. در اصطلاح انگلیسی این کلمه مخفف Customer Relationship…
    بلاگ
    10 اردیبهشت 1403

    فواید باشگاه مشتریان برای آژانس مسافرتی

    در دنیای پر رقابت صنعت گردشگری، آژانس‌­های مسافرتی بهتر است برای ایجاد تمایز، حفظ مشتریان…
    بلاگ
    8 اردیبهشت 1403

    نقش باشگاه مشتریان در بهبود تجربه ی مشتریان

    راه اندازی یک باشگاه مشتریان فرصتی عالی برای شناخت و بهبود تجربه‌­ی مشتریان فراهم می‌­کند.…
    بلاگ
    3 اردیبهشت 1403

    راهکارهای ایجاد باشگاه مشتریان و مدیریت اصولی آن

    مشتریان وفادار کسانی هستند که مرتباً از شما حمایت می‌کنند. اما اینکه بتوانید مشتریان ثابت…

    باشگاه مشتریان سامان را بیشتر شناسیم

    باشگاه مشتریان یک برنامه ویژه است که توسط بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها برای جذب و نگه‌داشت مشتریان خود تدارک دیده می‌شود. این برنامه‌ها به مشتریان امکانات و مزایای اضافی ارائه می‌دهند تا آنها را تشویق به خرید مکرر و پایبندی به برند کنند.

    باشگاه مشتریان به شرکت‌ها کمک می‌کند تا ارتباط مستقیم و مستمری با مشتریان خود برقرار کنند. این ارتباط می‌تواند از طریق ارسال ایمیل‌ها، پیامک‌ها، ارائه اخبار و اطلاعیه‌های ویژه و حتی برگزاری رویدادها و تخفیفات ویژه صورت بگیرد.

    شما می‌توانید با استفاده از سامانه باشگاه مشتریان سامان با مشتریان خود ارتباط مستقیم داشته باشید و همچنین فروش خود و بازدهی و ارتباط با مشتری خود را افزایش دهید.

    باشگاه مشتریان سامان

    جدید ترین های باشگاه مشتریان

      2 هفته پیش

      ویژگی‌های نرم افزار باشگاه مشتریان

      2 هفته پیش

      وفاداری مشتری چیست؟

      3 هفته پیش

      ایده های خلاقانه استفاده از باشگاه مشتریان در آژانس مسافرتی

      3 هفته پیش

      فواید باشگاه مشتریان برای مراکز خرید

      4 هفته پیش

      فواید باشگاه مشتریان برای باشگاه ها و اماکن ورزشی

      22 اردیبهشت 1403

      باشگاه مشتریان برای آنلاین شاپ ها

      20 اردیبهشت 1403

      CRM چیست؟ | آشنایی با تعریف و کاربردهای خاص آن

      10 اردیبهشت 1403

      فواید باشگاه مشتریان برای آژانس مسافرتی

      8 اردیبهشت 1403

      نقش باشگاه مشتریان در بهبود تجربه ی مشتریان

      3 اردیبهشت 1403

      راهکارهای ایجاد باشگاه مشتریان و مدیریت اصولی آن

      دکمه بازگشت به بالا